tiistai 14. helmikuuta 2012

Ihanaa Ystävänpäivää

Hei, ajattelin käyttää tämän ajan puhuakseni ystävistä. Sekin liittyy kovasti tähän kotoa pois olemiseen. Oppii arvostamaan Suomessa oleviä rakkaita ihmisiä aivan erilailla.
Kun olin jouluna kotona, huomasin, että tarkkailin teitä tosi paljon. Jotkut varmaan aattelee nyt et oon kyylä, hah, no en. Kattelin vaan teidän tapaa puhua, liikkua, halata, kun nauratte. Varsinkin kun oli mun viimenen ilta, tarkkailin hartaasti miten olette toistenne seurassa, sitä tuli tippa silmään kun aatteli, että täälä te ootte vielä ihan samanlailla toistenne kanssa, olin täälä tai en.
Sitä miettii kaikenlaista täälä nytkin näin kun on yksin omassa huoneessa ystävänpäivänä. Ei mulla pahamieli ole, enemmänkin sellanen onnellinen kaipuu.
Joskus tekee hyvää ottaa askel taaksepäin ja kattoo tarkkaan mitä ympärillä on ja olla onnellinen siitä. Sen tein joululomalla ihan vahingossa ja oli hyvä taas jättää  teidät sinne aatellen, että kyllä te pärjäätte.
Hirveintä on se kun laskee ikävän sisään ennen nukkumaan menoo, siinä on niin tyhjä olo ja sydämeen kirjaimellisesti sattuu. Onneks oon vahva ja niitä tulee yllättävän harvoin.
Perhettä ja ystäviä rakastan enemmän kun mitään. <3 Olette ylitärkeitä. Kiitos myös kaikille, jotka on matkanvarrella ollut tärkeitä, muistelen teitäkin lämmöllä.

Hassun hauskaa, ihanaista, mukavaa, täydellistä ja kivaa ystävänpäivää kaikille, varsinkin perheelle ja ystäville jotka on erittäin lähellä mun sydäntä! Tai itseasiassa ihan sielä sydämessä!

Love you a lot
Katja

2 kommenttia: